29 Ekim 2013 Salı

Emmelie De Forest - Only Teardrops - Klip Analizi

Uzun zamandır yoktum.Bende 2013 Eurovision birincisi hakkında bir analiz yapayım dedim :P Emmelie De Forest.Danimarka adına yarışmaya katılıp kazanmıştı.Sesi çok hoş ama ileride örgütün kuklası olabilir diyorum.Çok konuştum ben ya :D Klibe geçeyim.


Emmelie'yi bir ormanın ortasında yatarken görüyoruz.Işık vuruyor.Şeytan'ı simgeler.Arkadaki bulutlar da cinleri temsil eder.Emm burada kurban gibi yani.

Meraklı meraklı yukarı bakıyor.Şeytan'a diyebiliriz.Ayrıca üzerindeki elbise beyaz.Bu da masum olduğunu,isteyerek yapmadığını simgeliyor.


Kısa süreli bi tek göz sembolizmi var.


Burası karanlıktan aydınlığa yani masonluğa girişi simgeler.Işığa adım atıyor.


Duman/sis görüyoruz.Cini temsil eder demiştim.


Aha tam olarak girdi örgüte işte.Adımı atmıştı şimdiyse içinde.


Bir bakış attın kalbimi yaktın F.ASdF.asdG Harikayım yine.Her neyse.Emm bir şeyden kaçıyor gibi sanki,korkuyor,ama yoluna devam etmek zorunda.


Neyden kaçtığını anladınız herhalde ?


Baphometin okçu işaretine benzer bir el harekti yapıyor.


Dua eder gibi bi hali var sanki.Kendini teslim ediyor gibi...


Kısa süreli tek göz -_- 


Üzgün bir şekilde yerde yatıyor.Pişman anlaşılan.


Bu kısımda yine bir okçu işareti çakıyor ve klip bitiyor.Orayı çekemedim -_-
Kısa oldu analiz sanki neyse en azından bilgilendiniz :D Bu arada ben buralardayım haberiniz olsun ;) Klibin linki ; http://www.youtube.com/watch?v=5RIhJ9QK740

1 yorum: