21 Eylül 2013 Cumartesi

Cher Lloyd Büyük Analiz ~

Miraba ^_^ Adım Elif Can :) Blogu klip analizleri vb.yapmak için açtım :P İlk olarak Cher Lloyd analizi yapmak istedim bu analiz Cher'in geçmişini (THE X FACTOR),2012 ve 2013'ü içeriyor ;) Korkutmamak için samimi olmaya çalışıcam :P Fazla uzatmak istemiyorum o yüzden başlayalım :D

Cher,16 yaşındayken THE X FACTOR UK yarışmasına katılmış ve yarışmayı  7.sırada tamamlamıştı ;


Evet tam olarak bu resim.Çok masum,genç ve 2010 yada 2009 yılı tahminimce.Gayet güzel şarkılar söylüyordu,yetenekliydi ama maalesef X-Factor'ü seçti.Bilirsiniz X-Factor illuminati için yeni yetenekler arar,işte Cher yeteneğini farkettikten sonra X-Factor'e başvurdu.Gerçi X-Factor'de kendi başarısıyla bir yere geldi ama X-Factor'ün de bir sonu vardı.Yarışma bittikten sonra Cher,tanınmak için Swagger Jagger teklisini çıkardı.Bu single çok tuttu ama neden ? Bu kadar genç bir yetenek ? Sadece bir yarışma ? Bunu sorduğunuzu duyabiliyorum ama yanıtını tek bir fotoğrafla vericem ;


Eh,malum hareketimiz bu Swagger Jagger klibinden  :D Zaten klibi İlluminati dışında bir şey anlatmıyor bence.İncelemek isteyenler için klibin VEVO linki ;
Ayrıca klipteki bu kız neden şu masum kıza BENZEMİYOR ? 


Cher değişiyor.Aslında Swagger Jagger analizi yapsam olur hadi başlayalım ;


Puantiyeler : Farklı renkler insanın içindeki iki farklı kişiliği temsil eder.
Ayrıca sarı ve mor renkler kullanılmış.Bunlar zıt renklerdir ;) Zıt renkler de aynı vücuttaki iki farklı ruhu temsil eder.


Hehe bakın zıt renkler kavramı bu klipte çok uygulanmış :D Siyah ve beyaz = Kişilik bölünmesi.Pembe kız rengi ve mavi de erkek rengi olarak bilinir.


1.kişilik yani işkence sonrasında ortaya çıkan kötü Cher Lloyd.Arkadaki üçgenler + Arkaplan mavi ve mor ! Mavi ruhu mor ise değişimi temsil eder yani ruhun değişimi bu klibe Cher'in örgüte kabul klibi desek yeridir !


2.alter + Dama desen (kapri) = Boyutlar arası geçişi temsil eder.Ay hiç mesajsız bir sahne yok lo -_-


Üçüncü alter yani bir diğer farklı Cher.Kişilik bölünmesi ve zincir kolye.Zincir kolye kölelik,para anlamına gelir.


Leopar desen seks köleliği yani BETA programının işareti + üçgenler + pembe ve mavi.


Üçgenler ve 4.Alter -_-


Şimşek elektroşoku temsil eder.Siyah beyaz,puantiye ve leopar desen de var.Hll yni Cher .s .s 

Tamamdır Swagger Jagger analizi bitmiştir ! İlluya giren birinin en az 3 alteri olması lazımdır ve Cher'in 4 tane var.Hayırlı olsun Cher girdin örgüte...

Neyse şimdi günümüze ışınlanıyorum.Geldik With Ur Love klibine hadi onu da analiz edeyim ;)


Cher'in iç dünyasındayız,elektroşokun etkisinde dünyasında şimşek çakıyor bu yüzden efekt olarak karga sesi vermişler karga = ölüm.


1.Alterimizi görüyoruz.Yıllar sonrasını anlatan bir klip Cher öyle bir yükselmiş ki tahta oturmuş kraliçe falan heralde :D Taht da Şeytan'ın tahtı.


Cher'in masum kişiliğini görüyoruz.


3. alter ve kötü Cher :(


Zehir,gelenlere zehir içiriyor. 


Kırmızı ruj resmen gözümüze sokulmuş.Kliseler kırmızı ruj Şeytan'ı temsil ettiği için yasaklamışlardı.Ayrıca gözler..İçine bir şey girmiş gibi ? O.o


Kurukafalar = Ölüm
Mumlar ise şuan bir ayinde olduklarını gösterir.Şu yandaki kızların ve erkeklerin fotoğrafını çekemedim ama onlar da Cher'in köleleri / kızlar aslında tam olarak programcı oluyor.


Yeniden masum alterimizi görüyoruz ama bu sefer elinden ateş çıkıyor.Ateş Şeytan'ı temsil eder evet ve yine mumlar.


Yılan görüyoruz yok yok Voldemort'un yılanı değil sa:DFasD.ASd. :D  Bu da Baphomet'in yılanını temsil eder bu klipte Cher Lloyd Şeytan'ı temsil ediyor.


Bu taktıkları özel bir güç gibi bir şey.


Kadın adamın ruhunu çalıyor ve ;


Ruhunu şişeye hapsediyor.


Cher yani Şeytan'ı boynuz işareti yaparken görüyoruz.


Diğer kız da aynı şeyi yapıyor ve ruhunu alıp şişeye alıyor.


Ve diğer kız da... Arıca ayna da var = kişilik bölünmesi.


Aynı şey.


Ruhları toplayıp iksir yapıyorlar.


Vee tam olarak tamamlanmamış bir figür yani köle oluşturuluyor.


Sonunda ise gerçek bir illuminati kölesi yaratıyorlar.

SON :D 
İsteyenler için klibin VEVO linki ; 
Şarkının sözlerini inceleyelim.
Bebeğim sen en iyisisin çünkü beni çalıştırdın 
Duvarları tekrar tekrar örüyordum ama sen hepsini yıkıyorsun 
Savaşıyorum, bunu sevmek istemiyorum ama sevdiğimi biliyorsun 
Ama sevdiğimi, sevdiğimi, sevdiğimi biliyorsun 

Cher,Illuminati'den çıkmak istese de örgüt onu tekrar içine almış.Örgütü sevmek istemese de zorunlu olduğunu anlatıyor.

Adımı söylediğini duymak istiyorum 
Çünkü ben seninim 

Beni de çok ünlü yap Çünkü ben seninim diyor.

Senin aşkınla uçuyorum, senin aşkınla parlıyorum, senin aşkınla süzülüyorum 
Senin aşkınla dünyanın tepesindeymişim gibi hissediyorum 
Senin aşkının bir vuruşuyla, senin aşkından kurtulamıyorum, senin aşkın hastalıklı ama ne yani 
Senin aşkınla dünyanın tepesindeymişim gibi hissediyorum

Aşkınla uçuyorum ve parlıyorum demek senin sayende yükseliyorum demek.Yani tamamen örgütün içinde.Senin aşkınla dünyanın en tepesindeymişim gibi hissediyorum demek ise beni yükseltiyorsun bende en iyiymişim gibi hissediyorum demek.Aşkın hastalıklı yani kötü ama kurtulamıyorum diyor.

Seninle sahip olduğum şeyi herkes istiyor 
Çünkü tüm çekiciliğimle tepede duruyorum 

Seninle sahip olduğum şey şöhret oluyor ve herkes bundan istiyor ben tüm çekiciliğimle ünlüyüm diyor.
Sanırım bu kadar :P
Şimdi Cher Lloyd'un illuminati içeren fotoğraflarına bakalım.


Bakın Rihanna'nın SHH dövmesinin aynısı.Bu dövme kurbanlara yaşadıkları acılara rağmen sessiz kalmalarını öğütler.


Tek göze vurgu.


Siyah,beyaz kişilik bölünmesi.


Kelebek dövmesi.Bu dövme MK-Ultra'nın işaretidir.Elektroşok sonrası ruhun hafifliğini simgeler.


Kişilik bölünmesi.


Cher Lloyd'un  I Wish Tour'da giydiği bir kıyafet.


I Wish Tour'un sembolü kuru kafa.


Leopar desen.Seks köleliği.

Ve Cher Lloyd'un değişimi ;


Bu kız ;


Buna dönüştü :(

Bu yazıyı nefret ettiğim için yazmadım zaten tam aksine onu seviyorum.O da her ünlü gibi bir köle ve yapabileceği bir şey yok.İsteyerek yapmadığına eminim.

2 yorum:

  1. Gerçekten herşey tamı tamına, o diilde yılanı nerden gördün ben okulumuzun klip klübündeyim. O şarkıyı binlerce kez izledim.YILAN AYNI ZAMANDA ZİHİN VE BEDEN KONTROLÜ ANLAMINA GELİR...

    YanıtlaSil
  2. cherr loyd u çok seviyorum keşke olmasaydı ama oldu işte tıpkı miley gibi :(

    YanıtlaSil